Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]
Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!

baybarsturan

~ Kayıtlı Üye ~
Kayıtlı Üye
19 Mart 2015
27
487
48
ANTALYA
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Maalesef Disk 1 ve Disk 2 part 5 CRC hatası vermekte. Bir kaç defa farklı indirme yolları deneyerek test ettim ama sonuç hep aynı.

İndirmeyin yada deneyen olursa buradan haber versin.
 

The Darkness

Site Yöneticisi
Yönetici
Administrator
19 Mart 2015
13,486
255,177
155
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Maalesef Disk 1 ve Disk 2 part 5 CRC hatası vermekte. Bir kaç defa farklı indirme yolları deneyerek test ettim ama sonuç hep aynı.

İndirmeyin yada deneyen olursa buradan haber versin.
Linkleri Değiştirdim hocam sanırsam upload yapan kişi 5.partları sonradan upload etmiş oda sıkıntı yaratmış farklı bir yerden ekledim :)
 

baybarsturan

~ Kayıtlı Üye ~
Kayıtlı Üye
19 Mart 2015
27
487
48
ANTALYA
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Linkleri Değiştirdim hocam sanırsam upload yapan kişi 5.partları sonradan upload etmiş oda sıkıntı yaratmış farklı bir yerden ekledim :)
Sağol kardeşim fırsatım olursa dener bilgi veririm. Bu arada yeni paylaştığın linklerde Disk-1 partları 4 tane gözüküyor hepsi 4 part mı yoksa 5. part'ı var mı?
 

The Darkness

Site Yöneticisi
Yönetici
Administrator
19 Mart 2015
13,486
255,177
155
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Sağol kardeşim fırsatım olursa dener bilgi veririm. Bu arada yeni paylaştığın linklerde Disk-1 partları 4 tane gözüküyor hepsi 4 part mı yoksa 5. part'ı var mı?
yok kardeşim bunlar tam 4 part 2gb'lık linkler öncekiler 1.95 gb'lıkdı 5.part yok :)

Düzenleme:bu oyun 1 dvdsi ana oyun 1dvdside ek gelen araba paketlerini içeriyor
 

newan

~ Kayıtlı Üye ~
Kayıtlı Üye
29 Nisan 2015
7
8
0
İstanbul
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Hocam bende motorsport 4 var bu goty nin farkı ne acaba cevap verirsen çok sevinirim
 

The Darkness

Site Yöneticisi
Yönetici
Administrator
19 Mart 2015
13,486
255,177
155
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Hocam bende motorsport 4 var bu goty nin farkı ne acaba cevap verirsen çok sevinirim
bütün dlclerin bir arada birleştiği sürüm dvdnin 1 tanesi oyun 1 tanesi Ek paket olan arabaları içeriyor :) ama hangisi ekpaket dvdsi onu hatırlıyamıyorum :)
 

The Darkness

Site Yöneticisi
Yönetici
Administrator
19 Mart 2015
13,486
255,177
155
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

bu oyun bende daha önce vardı ama disc 2 hatası veriyodu bazı arabaları seçemiyodum o yüzden hep hatadan bende mecburen sinirden sildim oyunu. bunda öyle bi sorun olur mu kurulum şekli var mı


Muhtemel yanlış kurduğundan kaynaklıdır ben zamanında oynamıştım hiç bir sorun yaşamadım

1 dvd oyun 1 dvd Ek paket olan arabaları içeriyor ama hangisi tam hatırlamıyorum Content Klasörünü gördüğün dvd bilki dlclerin olduğu bölümdür onun içindeki Oyun Title ID/0000002 Klasörünü alıp masaüstüne kopyala 360 content manager ile patchle

http://www.xbox360torre.....i.html

http://www.xbox360torre.....i.html

Ardından Hdd1/Content/00000 içine at

Oyun dvdssinide jtagrip veya god formatına çevir farketmez
 

aykut35-35

~ Kayıtlı Üye ~
Kayıtlı Üye
13 Nisan 2016
6
1
3
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Arkadaşlar bu işlerde yeniyim. Xbox 360 ım jtagli. Oyunu sorunsuz oynuyorum. Ancak üste yazılan sayfalar dahil birçok şey denedim ama 2. diski yükleyemedim. Bunun kolay bir yolu var mı yada bana tane tane ne yapmam gerektiğini anlatabilirmisiniz? :)
 

mit40

~ Kayıtlı Üye ~
Kayıtlı Üye
7 Mayıs 2015
367
587
93
Angara
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Arkadaşlar bu işlerde yeniyim. Xbox 360 ım jtagli. Oyunu sorunsuz oynuyorum. Ancak üste yazılan sayfalar dahil birçok şey denedim ama 2. diski yükleyemedim. Bunun kolay bir yolu var mı yada bana tane tane ne yapmam gerektiğini anlatabilirmisiniz? :)
Bu oyunun 2. Diskinde dlcler var content/000000000 içindeki dosyaları dlc yükler gibi yükleyeceksin burda detaylı anlatımı mevcut http://www.xbox360torre.....h.html
 

ousss_88

~ Kayıtlı Üye ~
Kayıtlı Üye
24 Kasım 2016
22
9
0
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

Teşekkürler
 

matem

~ Kayıtlı Üye ~
Kayıtlı Üye
22 Mart 2017
1
0
0
Cevap: Forza Motorsport 4 Xbox 360 İndir [MEGA] [FULL-ISO] [PAL]

thank you man
 
Üst Alt
Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]