Please enable / Bitte aktiviere JavaScript!
Veuillez activer / Por favor activa el Javascript![ ? ]

User Tag List

  • Konuyu değerlendir: Bu konuyu beğendiniz mi?

    Xbox 360 Hdd herşey silindi geri nasıl yüklenir


    Değerlendirme: Toplam 0 oy almıştır, ortalama Değerlendirmesi puandır.
Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Xbox 360 Hdd herşey silindi geri nasıl yüklenir

    dogan1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
  1. #1

    Xbox 360 Hdd herşey silindi geri nasıl yüklenir

    sabah cihazi actim metro oyununun trainerini silmek istedim işlem bi 35 sn falan sürdü cihaz bi kapandi aurora falan gitmis orjinal seklinde aciliyo hdd sini komple silmis,aurorayi tekrar yuklemek icin flash bellegi bicimlendirdim cihazdan usb yi baglayinca boş görünüyo nasil usb nin icini gorebilirim yada hdd ye nasil dosya atarim bi yardimci olurmusunuz


  2. Tüm forumdan rastgele konular:

    • » Double Dragon Xbox 360 [XBLA] İndir [MEGA] [JTAG-RGH]
    • » HALO Oyun Serisi Xbox 360 [DLC] Koleksiyon Arşivi İndir [MEGA] [JTAG-RGH]
    • » Hoş geldin kfyfener
    • » Love Tra Mint / Bitter Xbox 360 GOD İndir JTAG/RGH
    • » Xbox 360 DJ Hero [DLC] İndir [MEGA] [JTAG-RGH]
    • » Feeding Frenzy Xbox 360 [Xbox Live Arcade] İndir [MEGA]
    • » Hololens ile Minecraft Dünyası Gerçeklikle Buluşuyor
    • » Nier Xbox 360 İndir GOD
    • » Hoş geldin VOLKYTOLKY
    • » Celebrity Deathmatch [Xbox1 Classic] İndir [FULL-ISO]

    Aynı kategoriden rastgele konular:

    • » Jtag'li konsoluma sıfırdan freestyle...
    • » jtag lı xbox 360 harddisk klonlama
    • » Xbox 360 1 tb harddisk kullanma
    • » Xbox 360 black ops 3
    • » Xbox 360 harici harddisk görmeme sorunu
    • » Xbox 360 Jtag internete bağlanamama
    • » Jtagli Cihazim Var Yeni Nesil E Kasa
    • » Xelllaunch da tftp packet send error...
    • » xbox 360 gta 5 yükleme yardım
    • » Xbox 360 emulator oyun oynama
    ekanat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
  3. #2

    Cevap: Xbox 360 Hdd herşey silindi geri nasıl yüklenir

    Alıntı dogan1987 Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri görebilmeniz için üye olmanız gerekiyor.Üye OL]
    sabah cihazi actim metro oyununun trainerini silmek istedim işlem bi 35 sn falan sürdü cihaz bi kapandi aurora falan gitmis orjinal seklinde aciliyo hdd sini komple silmis,aurorayi tekrar yuklemek icin flash bellegi bicimlendirdim cihazdan usb yi baglayinca boş görünüyo nasil usb nin icini gorebilirim yada hdd ye nasil dosya atarim bi yardimci olurmusunuz
    Öncelikle geçmiş olsun. [Linkleri görebilmeniz için üye olmanız gerekiyor.Üye OL] buradan xex menüyü yÅ«kle ondan sonrasi basit oyunlarim bölümÅ«nde xex menuden fat 32 formatinda olan usb nin içine attiğin diğer dosyaları rahatlikla kurabilirsin. 1. Olarak xex menüyü kur. 2. Aurorayi kur 3. Dashlaunchu bir klasore kaydederek otomatik acilis ve fan ayarlarini yap. 4 oyunlari yukle ve oyna.


  4. dogan1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
  5. #3

    Cevap: Xbox 360 Hdd herşey silindi geri nasıl yüklenir

    ekanat hocam merhabalar daha önce aurorayı kendim kurmustum sıkıntı su ki fat32 formatindaki bellege xex menuyu attigim zaman xboxtaki sistem ayarinda bulunan depolama boş gorunuyor,bi gösterebilsem gerisi gelicek


  6. ekanat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
  7. #4

    Cevap: Xbox 360 Hdd herşey silindi geri nasıl yüklenir

    Alıntı dogan1987 Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri görebilmeniz için üye olmanız gerekiyor.Üye OL]
    ekanat hocam merhabalar daha önce aurorayı kendim kurmustum sıkıntı su ki fat32 formatindaki bellege xex menuyu attigim zaman xboxtaki sistem ayarinda bulunan depolama boş gorunuyor,bi gösterebilsem gerisi gelicek
    Verdigim linktekileri uygulayarak xex menüyü yÅ«klendiniz mi? Xexmenü den usbnin icindekileri görebilirsiniz. Sistem depolamadan usbnin icine attiginiz dosyalari goremezsiniz. Size usbnin icine attiginiz dosyalari gosteren program olarak xex menu lazim bu programi verdigim linkteki anlatima uyarak kesin yükleyin.


  8. dogan1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
  9. #5

    Cevap: Xbox 360 Hdd herşey silindi geri nasıl yüklenir

    yardimlarin icin tskler kardesim hallettim dedigin yoldalari takip ederek hallettim simdi tek tek oyun indirmek gerekicek onuda shn istanbula yolluycam yoksa 25 30 indirmek ölüm tekrar tskler


  10. ekanat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
  11. #6

    Cevap: Xbox 360 Hdd herşey silindi geri nasıl yüklenir

    Alıntı dogan1987 Nickli Üyeden Alıntı [Linkleri görebilmeniz için üye olmanız gerekiyor.Üye OL]
    yardimlarin icin tskler kardesim hallettim dedigin yoldalari takip ederek hallettim simdi tek tek oyun indirmek gerekicek onuda shn istanbula yolluycam yoksa 25 30 indirmek ölüm tekrar tskler
    Şahin beye saygılarımı sunarım konsol konusunda cidden en iyisi. Oyun olarak da size red alert 3 challenge'i tavsiye ederim.


Sabit Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •